מיכה כץ – מאמן כלבי הגנה מטרור חקלאי


איך כלבי עבודה עוזרים לחקלאים?


סיפורו האישי של מיכה כץ

מדריך ראשי בקורס ספרות כלבים ומדריך קורס כלבי עבודה

כלב זאב, כלב עבודה באימוןתחום שהייתי רוצה להתמקד בו כאן הוא לאו דווקא ההצלחה העסקית או ההתפתחות האישית או המקצוענות שלי, אלא ובמיוחד לקראת יום הבחירות, חשוב לי להתמקד באחדות ודאגה לאחר.
אחת האהבות הגדולות שלי היא בלראות הנאה והצלחות של אחרים בעקבות דברים שעשיתי.
בנוסף לעבודתי במאי דוג, אני מתנדב בתור מפקד של סניף יכ”ל שמטרתו הצלת חיי אדם בסיוע כלבים בתחומים שונים.
כחלק מתפקידי כמתנדב ומפקד הסניף אני מכשיר מתנדבים עם כלביהם לתחומים ותפקידים שונים.

לאחרונה אנו עדים להתגברות גוברת ויוצאת משליטה בתחום הטרור החקלאי וקיבלנו הרבה פניות ובקשות רבות לעזרה מצד חקלאיים וקיבוצים שונים. בעקבות כך התחלנו להכשיר מתנדבים וכלבים חדשים למחלקה שפתחנו במיוחד להתמודדות עם הטרור החקלאי בעזרת גישוש, איתור גניבות חקלאיות, עדרים שנגנבים, פריצות ועוד…
כל כך מרגש לראות הרבה אנשים שלמרות העומס של חיי היום יומיים עדיין אכפת להם והם מוצאים זמן כדי לתת ולתרום לעזרת הזולת והקהילה.
שיעורי האימון האלה שאני תורם הם מהשיעורים שאני הכי נהנה ללמד ומרגיש מהם הכי הרבה סיפוק.

מאמן כלבי הגנה מלמד תושבים עם כלביםכאשר הכלב נהנה והמשפחה מבסוטה מהתוצאות ההנאה רבה, אבל כאשר בעבודה משותפת הם מצליחים למנוע פריצה, לאתר ולהחזיר ציוד שנגנב או להציל חיים – אין הרגשה יותר מספקת של הצלחה מזה.
אני מוריד את הכובע ומודה לצוות מאי-דוג על היכולת הזאת שניתנה לי לעזור לאחרים בכוחות עצמי ובעזרת הכלב שלי ואפילו יש לי את האפשרות להעביר את היכולות האלו לאחרים. 

לסיכום –
שיתוף, משפחה, הדרכה, יעוץ, דאגה לזולת ולאחר, לאהוב את מה שאתה עושה, לתרום לקהילה, צמיחה אישית וחברתית, הצלחה, שינוי, חשיבה מחוץ לקופסה.זוהי רשימה מקוצרת מאוד ממה שאני לוקח ממאי – דוג מאז הפגישה הראשונה עם המכללה לפני כמעט עשור שנים.

סמליל עם רגל כתומה של כלב  מיכה כץ הוא בוגר קורסי אילוף מתקדמים במאי דוג קולג’, מומחה לגישוש, שפת גוף של כלבים, גישת פורס-פרי (force free), עוסק בספורט כלבני ועוד. בעברו מיכה תפעל חנויות לבע”ח, היה בעל מכון טיפוח לחיות מחמד, פנסיון ומועדון כלבני.
בנוסף להדרכה במאי דוג הוא מפעיל סניף של יכ”ל (יחידת הכלבנים לישראל) ונוהג כלבי גישוש, הצלה והגנה.

2 כלבים יושבים ומאמן יחידת הכלבנים




     

    רוצים לדעת עוד? 
    צרו קשר 1-800-337373, או כנסו לדף אודות לימודי אילוף כלבים במאי דוג




      - חזרה למאמרים וכתבות