סמינרים למאלפי כלבים המועברים ע”י טובי המאלפים בעולם מגיעים למאי דוג

 
dogseminar6במאי דוג חשוב לנו שתישארו מעודכנים ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר גם אחרי שסיימתם את לימודי אילוף הכלבים או הכלבנות הטיפולית.
לכן אנחנו דואגים להביא מידי פעם את מיטב אנשי המקצוע מהעולם לצורך העברת סמינרים מקצועיים לבוגרי מאי דוג קולג’, המפגשים פתוחים גם לסטודנטים וגם למאלפי כלבים שלמדו במקומות אחרים.
כל זאת כדי לאפשר המשך למידה והתעדכנות בתחום האילוף מבלי הצורך לנסוע 
לסמינרים והשתלמויות בחו”ל.
אנו חורטים על דגלנו את המשפט “למידה לעולם לא מסתיימת”, ומקפידים להנגיש את הידע החדשני ביותר שקיים בתחום לבוגרי בית הספר וכן לקהל מאלפי הכלבים המקצועיים בארץ.
תוכלו לקרוא מי הם המדריכים והמרצים-כאן

דוגמאות מהמפגשים האחרונים שהתקיימו במאי דוג:

סמינר Nose Dog Work

כלב מריח נקודות מפוזרות בשטח על הקירסמינר נוזי דוג והרחה בהובלתה של Jhoanna Allanach יו”ר ועדת nose work בדנמרק מטעם ה FCI העבר לסטודנטים, מאלפי כלבים ומדיריכי כלבנות טיפולית במאי דוג קולג’.
ג’והנה מתחרה באליפויות עולם בתחומי האג’יליטי הכלבני, המשמעת וריקודים עם כלבים.
משנת 2011 היא מרכזת את תחום ההרחה בדנמרק ומלווה מדריכים ושופטים בתחום.  הסמינר שהועבר במאי דוג קולג’ עסק ביסודות ההרחה והספורט תוך שילוב של הרצאות הדגמות והתנסויות עם כלבים של סטודנטים ובוגרים שהגיעו לסמינר.

זהו ענף ספורט שמקיים תחרויות בינ”ל ברחבי העולם ומצד שני יכול להיות פעילות כיף לכל כלב ולבעליו גם בבית ברמה ובקצב אישי.

המטרה היא לגרום לכלב “לסמן” כל פעם שהוא מזה ריח מסוים שהוא אומן לזהות. כדי לעסוק בספורט למטרות הנאה וכיף אין כמעט צורך באימון או ידע קודמים וגם לא דרישות מיוחדות מבחינת גודל או סוג הכלב.
הסמינר חשף בפני מאלפי הכלבים שלנו טכניקות עבודה ייחודיות, אשר נועדו לשפר את רמת האימון והדיוק של כל מאלף בכל תחום כלבני – כלבי בית, כלבי שמירה, כלבי הרחה, כלבי סיור, כלבי עבודה ועוד.

למידע נוסף על סדנה ואימון הרחה שכל אחד יכול לנסות בבית – nose dog work

הרצאה מרתקת בנושא דחפים, יצרים ומוטיבציה

כלב כנעני ומירלה ברקע שקיעהההרצאה הועברה ע”י הגב’ מירנה שיבולת שהגיעה אלינו מאיטליה.
הגב’ מירנה שיבולת קנתה לעצמה שם עולמי במהלך נסיונותיה לגדל ולהציל את הגזע הכנעני מהכחדה. בין היתר, מירנה היא מומחית לתקשורת עם כלבים, שופטת בתערוכות כלבים נחשבות וכתבה מספר ספרים בתחום הכלבנות והגזע הכנעני בפרט.

על מנת שאפשר יהיה לחיות בנוחות ובחיוביות עם הכלבים שלנו, וכדי שנוכל לבצע מגוון פעילויות משותפות, חשוב שנבנה איתם תקשורת יעילה ואיכותית. הרמה וחיוביות של התקשורת הינם גורמים קריטיים לרמת הקשר עם הכלבים.

דורות רבים של כלבים כבר למדו מזמן כיצד לפרש ולהבין את דרכי התקשורת ואת שפת בני האדם, אולם בני האדם לרוב לוקים בחסר, מבחינת ההבנה של מה שהכלבים מנסים לומר.

במאי דוג, חשוב לנו שנדע לייצר תקשורת טובה ולהתקרב כמה שניתן ללמידת שפת הכלבים כדי שנוכל להבין אותם ולבנות קשר הדדי אמיתי.


סמינר מוטיבציה ושיפור התקשורת עם כלביםdenize fenzi מעבירה סמינר מוטיבציה ותקשורת עם כלבים למאלפי כלבים במאי דוג
בהדרכת Denise Fenzi שהגיעה אלינו מארה”ב


בין השאר למדנו ותרגלנו את הסדנאות הבאות:

  • איך לרתום את הכלב כשותף פעיל בתהליך הלמידה
  • איך להפוך את הנוהג למוטיבטור הכי מעניין עבור הכלב
  • איך לשפר את הDrive של הכלב
  • איך להגיע לאפקטיביות מקסימלית במשחק ככלי באימון
  • איך ליצור פוקוס של הכלב על הנוהג בסביבות מאתגרות
  • איך לרתום טקטיקות מבוססות מוטיבציה להתמודדות עם פחדים וריאקטיביות


סמינר טכניקות אימון מבצעי מתקדמות


בין הסמינרים המעניינים והמיוחדים היה סמינר בן יומיים אשר הועבר ע”י המאלף הראשי של כלבי העבודה במשטרת סיאטל Mr. Steve White. הסמינר חשף בפני מאלפי הכלבים שלנו טכניקות עבודה ייחודיות, אשר נועדו לשפר את רמת האימון והדיוק של כל מאלף בכל תחום כלבני – כלבי בית, כלבי שמירה, כלבי הרחה, כלבי סיור, כלבי עבודה ועוד.

Mr. Steve White הינו מומחה בעל שם עולמי וידוע בתור אחד מבכירי מאלפי כלבי העבודה שמכשיר כלבים מבצעיים ללא שימוש בכוח, אלא על בסיס מוטיבציה ועבודה מבוססת תגמול נעים לכלב.

dogseminar5 dogseminar3


סמינר אילוף כלבים מתקדם – עשה כמונישיעור אילוף כלבים מתבצע בכיתה ממוזגת, ואילו שיעור מעשי נערך בחוץ


סמינר מוצלח במיוחד שבו לקחו חלק מאלפים רבים מכל רחבי הארץ, היה הסמינר “Do As I Do”, אשר הועבר ע”י Dr. Claudia Fugazza.
במהלך שני ימי הסמינר, הוצגה בפני מאלפי בכלבים הישראליים גישה חדשנית לאילוף ע”י למידת חיקוי חברתית. בוגרי בית הספר מאי דוג קולג’ זכו להכיר וללמוד גישה ייחודית וחדשנית שלא נלמדת בבתי ספר למאלפי כלבים אחרים. סמינר מאלפי כלבים - בוגרי מאי דוג עם כלבים  כלב משתתף בשיעור אילוף, תופס כדור

אנו נמשיך לעמוד לשירות בוגרינו בכל הנוגע להמשך התפחות מקצועית ולמידה מתקדמת ע”י הבאת טובי המאלפים העולמיים.

ומה יקרה בהמשך ? הפתעה…. המשיכו לעקוב אחרינו באתר וכן בדף הפייסבוק של מאי דוג, מרכז הלימוד המתקדם למאלפי כלבים ומדריכי כלבנות טיפולית.

סמינר טכניקות אילוף כלבים מתקדמות בבית הספר לאילוף כלבים מאי דוג קולג' השתלמות מקצועית לאילוף כלבי בית, כלבי עבודה, כלבי שמירה לשיפור מיומנות של מאלף הכלבים


לכתבות נוספות בבלוג בנושא לימודי אילוף כלבים

לומדים אילוף כלבים במאי דוג קולג’

icon5   מסלולי לימוד במגמת אילוף כלבים icon5   מגמה להכשרת מדריכי כלבנות טיפולית icon5   בית ספר לספרות כלבים