רגל כתומה של כלב   לימודי אילוף כלבים – מה זה בעצם?

 

ללמוד לאלף כלבים

אין הרבה הזדמנויות בחיים בהם אנחנו יכולים לשלב בין תחביב למקצוע ולחיות ולהתפרנס ממנו בצורה טובה. כאשר אנחנו בוחרים ללמוד בקורס מאלפי כלבים אנחנו עושים בדיוק את זה – אנחנו משלבים בין האהבה הגדולה שלנו לכלבים ובין העבודה שלנו, שגם מאפשרת לפתוח עסק עצמאי ומתפתח תוך זמן קצר וללא השקעה גדולה.
קורס מאלפי כלבים הוא קורס מרתק ביותר.
גם אם אנחנו חושבים שאנחנו יודעים הכול על כלבים, במסגרת קורס אילוף כלבים, נקבל כלים חדשים רבים שיעשירו את הידע שלנו אודות כלבים ואודות הטיפול בהם.
לימוד אילוף כלבים יכול להיות מהנה מאוד והוא יכול לאפשר לנו לעזור לכלבים ולבעלים שלהם ליהנות מאיכות חיים טובה יותר וקשר טוב יותר אחד עם השני.

קורס מאלפי כלבים

בית הספר לאילוף כלבים הוא מקום מיוחד שלימודי אילוף כלבים מקצוע מאתגר ומספקמפגיש בין בעלי חיים, בני אדם והרצון לחיות בהרמוניה. במסגרת קורס אילוף כלבים אנו מקבלים את הזכות לעזור לאנשים להסתדר טוב יותר עם הכלב שלהם.
כאשר אנו עוזרים למשפחה לחנך את הכלב שלה אנחנו יכולים לעזור לה ליהנות מקשר טוב יותר בתוך המשפחה וגם לתקשר עם עם הכלב שלה. חיים עם כלב לא מחונך יכולים להיות טרחה לא קטנה והם יכולים להיות רווים בעצבים וחוסר נוחות.
כאשר אנחנו מאלפים את הכלב אנחנו למעשה מלמדים את בני המשפחה איך להתנהג אתו ואיך להורות לו מהי דרך ההתנהגות הנכונה בתוך המסגרת המשפחתית. במהלך הלימודים נלמד איך להיות סמכותיים עם הכלב ואיך ללמד את הבעלים שלו להיות סמכותיים אתו. לימודי האילוף מצריכים יחסי אנוש טובים ויחס טוב לחיות.
הלימודים מעניינים מאוד והם כוללים לימודי פסיכולוגיה ולימודי אנטומיה של הכלבים. קורס נוסף שעוזר לכלב להרגיש נח בבית ויכול להיות כהשלמה למאלף הוא קורס ספרות לכלבים.
בבית ספר לאילוף כלבים, מאי דוג, נרכוש מקצוע מעולה שיהיה לנו כיף לעבוד בו לאורך שנים רבות.




  – תוכן עניינים לכתבות
קורסים ומסלולי לימוד במאי דוג – המרכז הרב תחומי ללימוד אילוף כלבים, כלבנות, ספרות כלבים:

icon5   קורסים במגמת אילוף כלבים icon5   המגמה לכלבנות טיפולית icon5   בית הספר לספרות כלבים icon5   לימודי המשך, השתלמויות בוגרים, מאלפי כלבים