כלב עם כובע בוגר קורס אילוף  טיפול בלקויות למידה בעזרת כלבנות טיפולית “הכלב הטיפולי”
 

הידעתם שכלב יכול לעזור לילדים עם ליקויי למידה לקרוא? לא, לא, הוא לא מלמד אותם איך קוראים נכון.
על אף שכלבים חכמים מאוד, את זה הם עוד לא יודעים לעשות. אז מה כן, אתם שואלים?

אני אסביר:
ילדים עם ליקויי למידה אשר מתקשים לקרוא, מפחדים מהרגע שהמורה תבקש מהם לקרוא בקול בכיתה. חלקם יעשו הכל כדי להתחמק מרגע זה, כולל להפריע ולעשות בעיות למורה כדי שהמורה תסלק אותם מהכיתה.
הלחץ והחרדה מכך שהם יצטרכו לקרוא בפני כיתה שלמה שתצחק עליהם, הההשפלה שהם חווים, ההרגשה שהם טיפשים ושהם נכשלים במקום שבו לילדים אחרים נראה שקל, כל אלו גורמים להם לברוח מהסיטואציה. כאשר נותנים לילד עם קשיים כאלו, לקרוא בפני כלב, המתח והחרדה שנלווים אצלו בדרך כלל למשימת קריאה, נעלמים כלא היו. הכלב לא יצחק עליו ולא ישפוט אותו. להיפך, הוא נותן לו הרגשה של קבלה ואהבה. משימת הקריאה הופכת להיות מהנה והילד מצפה לקרוא בפני הכלב.
הכלבים משמשים גם כדרך לעודד את הילדים ללמוד – אם זה לתת להם להכין עבודה על הכלב או להשתמש בעבודה עם הכלב כצ’ופר על השלמת משימות לימודיות. הילדים, שאוהבים מאוד את הכלבים מוכנים לבצע כל מטלת לימודים (שלפני כן היתה להם קשה והם ניסו להתחמק ממנה) על מנת לעבוד עם הכלבים.
סטודנטית וכלב בשיעור אילוף כלבים מאי דוג קולג' בקורס כלבנות טיפולית אנחנו מרחיבים על הדרכים הרבות בהן אפשר להיעזר בכלבים כדי לעודד למידה אצל ילדים עם קשיי למידה.

מירי בן עזרא – מדריכת קורס כלבנות טיפולית במאי דוג קולג’

כנסו לקישור לקרוא עוד על כלבנות טיפולית“, טיפול בעזרת כלבים
  – מאמרים וכתבות נוספות
אפשר להתחיל ללמוד בחיפה, תל אביב, באר שבע – קורס כלבנות טיפולית
 קורסי טיפול באמצעות כלבים
כלבנות טיפולית שכר לימוד,
מועד תחילת לימודים, קביעת ייעוץ ורישום