כלביב – יום הכלב של תל אביב

“כלביב” – אירוע הכלבים הגדול של תל אביב – יפו התקיים ביום שישי ה- 26.8.2016, ובו נטלו חלק כל מי שעולם הכלבים קרוב לליבו.
במתחם ביקרו גם מאות כלבים מלווים בבעליהם ונהנו מכיבוד מגוון ועשיר, מתנות מיוחדות לכלבים, מתחם אימוץ, הרבה יחס וליטופים וגם פעילויות כיף ומשחקים בגינת הכלבים הצמודה.

גם מרכז הלימודים הכלבני “מאי-דוג” לקח חלק חשוב באירוע, ובמסגרתו הקמנו דוכן שהציג את הקורסים שלנו: הקורס למאלפי כלבים בכירים ומטפלים התנהגותיים של כלבים, קורס מדריכי כלבנות טיפולית, קורס ספרות כלבים ולימודים מתקדמים למאלפי כלבים מקצועיים.
היום היה חוויה לכל הכלבים, בעליהם, כל מי שאוהב כלבים, כל מי שרוצה לעבוד עם כלבים וללמוד מקצוע שקשור לכלבים וכלבנות. לפניכם חלק מהרשמים שלנו מיום מיוחד זה:

צוות מאי דוג נותן ייעוץ לסטודנטים לאילוף כלביםיום אימוץ כלבים, פעילות מאי דוג, אילוף, כלבנות טיפולית.פינת ייעוץ כלבני ביום הכלב של תל אביבכלבים מגזעים שונים השתתפו ביום למען הכלב בתל אביב במסגרת שבוע הכלב התקיים יום הכלבילדים וכלבים משחקים ביחד קליטה של כלב חדש בבית ובמשפחה  קוקר ספניאל, רועה גרמני, פודל, כלב מעורב הכלב באומנות, ציורי כלבים ע"י ילדים שאוהבים כלביםאנחנו אוהבים כלבים ורוצים לעבוד עם כלבים